Pika Nickli Üyeden Alıntı


Bence bilmiyor birazdan ondan "Regexi hiç tanimamisim burda bir dakika bile durmam artık haydi pikacim çıkıyoruz" diye açıklama yapacak :d
Kırmızı halıları hazırlayın şimdiden, gidisimiz mükemmel olmalı :d
Ben zaten sürekli gidiyorum, arada uğrayıp gözüküyorum halkımı kendimden mahrum bırakmamak adına....sonuçta iyi bir lider olarak halka karşı sorumluluklarım var
@Regex'i çok da takmıyoruz yani öyle ünlemler falan koyar anca...