Melodram Nickli Üyeden Alıntı
Ben zaten sürekli gidiyorum, arada uğrayıp gözüküyorum halkımı kendimden mahrum bırakmamak adına....sonuçta iyi bir lider olarak halka karşı sorumluluklarım var 
@Regex'i çok da takmıyoruz yani
öyle ünlemler falan koyar anca...
Böyle bir ifşaya gerek var mıydı? Kandırabildiğimi kandırıyordum.