Melodram Nickli Üyeden Alıntı
bugün çocuk parkına gittim ve şoktan şoka girdim... kendimin o yaşlarını düşündüm de, ne kadar terbiyeliymişiz be. 12-13 yaşında çocukların ağzında küfürler, argolar. bi de ikisi kavgaya tutuştu, biri birini çaaatt diye arkadan tutarak yere düşürdü, ağlayanlar sızlayanlar. ben de anne edasıyla ay çocuklar diye koşuyorum ahgahg....
ben niye parktaydım peki? karınca kadar uçuk kremine 37.50 tl verdiğim için kremimi biraz salıncakta sallamaya çıkardım, o bir birey oldu artık.
Yeni jenerasyon öyle maalesef. Lafları cebinde hepsinin
Uçuk kreminin keyfi nasıl peki

Sallanınca mutlu oldu mu

En son 20 li yaşlarda salıncağa binmişimdir, yaşlandık galiba
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.