Zeze Nickli Üyeden Alıntı
Yeni jenerasyon öyle maalesef. Lafları cebinde hepsinin

Uçuk kreminin keyfi nasıl peki Sallanınca mutlu oldu mu
En son 20 li yaşlarda salıncağa binmişimdir, yaşlandık galiba
çok fenalar ama ya, çocuğun kafası biraz geriye gitse direkt ölebilir taşa çarpıp, inanılmaz agresiflik. hiç hoşlanmıyorum.
kremim keyifli tabii, o kadarcık kremi alan bi enayi buldu diye