Melodram Nickli Üyeden Alıntı
normalde uçuğa sarımsak sürüyordum çıkmadan önce, cuma günü halletmiştim ama bu ara stresli bi dönem diye galiba kesmedi sarımsak, bugün coşunca mecbur krem aldık...
gıdım gıdım kullanıyorum
Hiç öyle şeyler denemiyorum. Gerçi bende hiç uçuk çıkmıyor. Genelde bazen ufak tefek sivilce çıkar. Özellikle çekirdek tüketirsem

Ki bir kaç gündür tuzlu şeyler canım çektiği için çekirdek tüketmeye başladım. Çenemde hemen bitiverdi. Kendi haline bıraktım, onunla mı uğraşıcam birde

Boşver çok dert etme düşündükçe hiç geçmez benden söylemesi
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.