Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı
@Renksiz Emekli olup bağ bahçe sahibi olmak istediğinden Adminlik görevinden ayrılmıştır. Her zaman yetkisine dönebilir her şey için teşekkürler canım
Bu işin emekliliği, musalla taşıdır yeğen. Bu yolun girişi vardır, dönüşü yoktur.

Yukarıdaki artizliğimden de anlaşılacağı üzere @Renksiz kaldığı yerden yönetime dönmüştür.