@Melodram hanımefendiye duyurulur... Nasıl menajer bu adam? Sen o kadar kelle koltukta savaş, singlelarını patlat ama bayramda harçlığa muhtaç kal. Yakışmadı Melo! Bak @Renksiz'in yerinde ben olsaydım karın tokluğuna bile çalışırdım. Beni seç, beni seç.
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-