Olum dodis atıp durma lan.

Ben başındayken olmuyor işte, kapatamıyorsun. CloudFlare arkasına almadığım halde böyle bak, gerisini sen düşün. Anladık antisosyal kişilik bozukluğun var da bayram sabahından başlayıp bayram süresince sürekli ve düzenli şekilde ağırlıklı olarak buraya olmak üzere birkaç foruma daha dodis atmak ezikliğin kaçıncı seviyesi? Bu bayramda hiç arayanın, soranın ya da arayacağın kimse de mi yoktu yani? Hiç mi sevmiyorlar seni? Azıcık da mı? Yazııııkk ^^