"Karısı geldi" benzetmesi aslında çok yerinde ve doğru. Nedenine gelecek olursak zamanında (2009-2010) kuzenine işleri yaptırıp soyadınajans.com şeklinde kurduğun web tasarım sitesinin sırf müşteri portföyünü oluşturabilmek için x bir platformda moderatör olabilmek adına nasıl yalakalık yaptığınla ve bunları o zamanki MSN Messenger konuşmalarında bir bayana belirttiğinle ilgili kayıtlar ve ekran görüntüleri duruyor. Bense o ilgili platformda mIRC Scripting coder olarak yer alıyordum. O zamanlar kuzeninin yancısıydın, şimdi de kankanın yancısısın. Hiçbir zaman tek başına bir varlık gösterememiş, birilerinin gölgesine sığınarak ve dahi panel kullanımını bile bildiğinden şüpheli olduğum aciz bir insansın. İçindeki bastırılmış bu aşağılık kompleksi oldukça sen daha çok havlarsın. Boş yapıp, kankana dodis attırıp kendini kaliteli göstermeye çalışma ironilerinde sana başarılar dilerim.
15 yıllık forumcuymuş. Ulan 15 yıllık forumcu görmesek inanacağız. Sahi, bir Sohbetci34 vardı; ne oldu ona?

Kapıdan kovuyorduk, bacadan multi accountlar açıp girmeye çalışıyordu.