Güzel ve yoğun bir bayram. Sosyal mesafeye dikkat ederek, sarılmayıp öpüşmeyerek de bayram kutlaması yapılabilir bence.

Koronayı bilmem de yediğim sarmaların haddi hesabı yok, kaç gün spor yapmam lazım bayram pahalıya patladı
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.