Pika Nickli Üyeden Alıntı
Avatarım nasıl jön bey? :d
Sizde bir yorum yapın ödeşelim :d
Ruj ve çerçeve uyumu,bluz ve profil renk uyumu olmak üzere ( saatteki rengi yakalayamadım ) harika.Bir modacı olarak böyle değerlendiriyorum idare edin artık :P