Pika Nickli Üyeden Alıntı
Avatarım nasıl jön bey? :d
Sizde bir yorum yapın ödeşelim :d
Ruj ve çerçeve uyumu,bluz ve profil renk uyumu olmak üzere ( saatteki rengi yakalayamadım ) harika.Bir modacı olarak böyle değerlendiriyorum idare edin artık :P
- “Vatan savunmasında gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .”
Mustafa Kemal Atatürk
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.