Lan içim hopladı ölmemiştir inşaallah ben olsam düşerken kafam gelmesin diye havada düşünürdüm . İçim gitti aga yüksekten az biraz korkarım içim boşalır hafif .. bu balkonların fransız tipi olmasını oldu bitti sevmedim zaten