Juliet Nickli Üyeden Alıntı
@Regex bey bence hoş gayet hoş olmuş :d
İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Düzelir evet bişeyler olmuş
Kuzey Nickli Üyeden Alıntı
Bence böylesi daha iyi gibi hoş görünüyor
Zeytin Nickli Üyeden Alıntı
Halen ayni , tuhaf olmus ama forum.
Gençler ve kendini genç hissedenler; sorun düzeltilmiştir. Temada optimizasyon yaparken biraz fazla gaza gelip şablonları bozmuştum, başkası olsa eski tarihli yedeğe dönerdi ancak ben eski yedekten sadece tema şablonlarına ilişkin tabloları alarak konu, mesaj ve üye kayıplarını sıfır zararla atlatmış oldum. Babam da mı developerdı be? Neyse tamam, şımarmıyorum. FD'yi stabil bir şekilde kullanmayı sürdürebilirsiniz. ^^