Bir de bu kokuşmuş ülke için "kardeş ülke" diyor bizi yönetenler . Gerçi şu tabloya bakınca, neden öyle dediklerini anladım.

Ayrıca ATATÜRK'ün ne kadar büyük, ulu bir insan olduğunu, şu yamyam sürüsü ve çöl primatlarını görünce, insan bir kez daha anlıyor. Büyüksün ATAM.