Bayramda aramıştım bayramlaşmak için. 8 gün sonra mesaj atıp unuttum dönmeyi demek de yani. Piknik de olunca insan telefonu dostum dediği kişiye 5 dk fedakarlık yapıp açamıyorsa neyse. Bilerek yapılan bir şeyin özrü de saçma geliyor. Elim bir şey yazmaya gitmedi. Yazmaya da gerek yok sanırım çok umursayacağını sanmıyorum.