Bayramda aramıştım bayramlaşmak için. 8 gün sonra mesaj atıp unuttum dönmeyi demek de yani. Piknik de olunca insan telefonu dostum dediği kişiye 5 dk fedakarlık yapıp açamıyorsa neyse. Bilerek yapılan bir şeyin özrü de saçma geliyor. Elim bir şey yazmaya gitmedi. Yazmaya da gerek yok sanırım çok umursayacağını sanmıyorum.
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.