rainbow6 Açık Profil bilgileri rainbow6 nickli üyeye özel mesaj gönderin rainbow6 nickli üyeye ait bütün mesajları arattır Binbaşı Üyelik tarihi: 19 August 2019 Nereden: Andromeda Mesajlar: 3.061 Konular: 663 Cinsiyet:Bay Seslenenler: 188 Mesaj(lar) Etiketleyenler: 63 Konu(lar) Alınan Beğeni: 1273 Verilen Beğeni: 867 Nereden: Andromeda İlişki Durumu: Yok Burç: Boga Takım: Fenerbahce Rep Gücü: 49 Cevap: Muharrem İnce 14 August 2020 # 11 Echoes Nickli Üyeden Alıntı Muharrem bey'e, Mansur veya Ekrem başkandan birini desteklemesini tavsiye ediyorum. Böylesi millet ittifakı için daha iyi olacaktır. Kendisinin, Mansur ve Ekrem başkanın yanında hiç şansının olmadığını görmesi gerekiyor. Ayrıca bu Chp diktası, Abdullah Gül veya Ali Babacan'ı aday yapmaya kalkabilir, büyük kavgalar çıkarsa kalabalık olalım derim ben. Bir Ekmeleddin vakası daha çekemem. Dünkü açıklamaların da ise genel olarak haklı. 2 senedir vır vır vır neden oylara sahip çıkmadın diye soruyordunuz. Şimdi adama neden 13 bin sandıkta Chp gözlemcisi olmadığını açıklayıverin bi zahmet. "Çok sahip çıktık biz karşim, hatta Urfa'da, Abdullah isimli bir gözlemcimiz yaralandı taaammı .s.s" diyerek anca kendi hülocularınızı kandırırsınız. Eliniz değmişken, Mehmet Siyam Kesimoğlu ve saraya giden Chp'li konusunu da açıklayın. Bak Muharrem 2 gazeteciyi mahkemeye vermiş, siz neden vermediniz? Yoksa Muharrem'in dediği gibi genel başkan yardımcılarından biri mi gitti? Ahabere çıkan Akp"li oluyorsa, Yunanistan basınına çıkan yunan mı oluyor? Ekrem başkan bunu beğenmedi. a haber denen AKP propaganda kanalı, birisine destek veriyorsa, bil ki çıkarı için destek veriyordur. (adamlar halen ssk battı, eski türkiye, gezi temalı, nazi almanyasını mumla aratacak klipler yayınlıyor ) böyle bir propaganda kanalı kimin yanında ise ondan uzak olacaksaın. bu tüm dünyada evrensel bir kuraldır ) Bu kanal kurulduğundan beri muhalefete nefret ve kin kusan bir kanalken, 1 haftadır muharremi yalayıp duruyorsa, oturup düşünmek lazım. Ha keza, sosyal medyada kendisine destek verenlerin bir çoğunun da ak troll olması, işin boyutunu ortaya seriyor . (ahmet hakan başta olmak üzere, bir çok havuz medya tetikçisinin destek vermesi de cabası) Adayken tek mitingini canlı vermeyen adamlar şimdi canlı yayında veriyorsa, saraya kimin çıktığı da net olarak ortaya çıkmış oluyor. ++ 16 bin sandıkta bilnem ne yokmuş. Muharrem sarayın verdiği metni direk okumuş galba . Madem öyle bir şey vardı, gece elin gazetecisine "adam kazandı" demez kimse. 2 gün sonra oy farkı vardı, kapanması imkansızdı demezdi. Ayrıca 2 sene durup, tam da İstanbul ve Ankara zaferi gelmişken, tam da AKP oyları erirken, bu açıklama gelmesi de, kabul edersiniz ki, samimiyet derecesini sıfıra indiriyor. Yerel seçimlerde de DSP'yi satın almışlardı ama başaramamıştı saray. Şimdi ise başkalarına yönelmişler . ki, bahçelinin de destek vermesi ile kime ve neye hizmet ettiğini de anlamış olduk . (ibrahim kalın ve RTE'nin desteklerini saymıyorum bile .) "Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski Cevap Yaz