Adamın bir liderlik kumaşı var bu yadsınamaz. Çok iyi bir hatip, siyasi geçmişi ve tecrübesi olan biri.
Kontrolünü kaybettiğini düşünmeye başladım ama tam da emin değilim açıkcası.
Yaptığı basın toplantısında değindiği noktaların doğruluk payı yüksek olanlar da gözümden kaçmadı.
Kendisini samimi bulamiyorum şu an için ve bence halkta öyle düsünüyor, çok çalısmasi lazim.
Eğer bir maşa değilse.