Sinan benim beğendiğim bir futbolcu idi. Galatasaray'dan sözleşmesinin sonuna gelip ayrılmıştı. Sözleşme yenilenmemesi büyük bir hata idi. Belki ilk 11 için yeterli değildi ama rotasyonda çok faydası dokunmuştu. Sonrasında rotasyon için alınan futbolcuların onun kadar faydasını görmedik.
Kaç para, kaç yalan, bedeli nedir yaşamanın?