Chen Nickli Üyeden Alıntı
merhaba forumu kullanamıyorum
gelen bildirimlere tıklıyorum başka yer açiliyor
sonra bir şey paylaşacağım dönüyooorrr dönüyorrr olmuyor umarım bu post gider

Geçen pc den şeapamadım mobil geldim bu sefer sorunum ne olabilir sizce
Nasıl yani?
Ekran görüntüsü atma şansın var mı?
Ya da ne gibi bir yer açılıyor?