Çok geçmiş olsun @Papatya canım inşallah kısa zamanda geçer ve ssğlığınıza kavuşursunuz.Özellikle annenize dikkat edin gençler kolay atlatıyor.Aklımada gelmişti varya soracaktım sana.

Bu gidişle hepimize gelecek gibi korkuyoruz valla tedbirliyiz ama yinede çözüm değil.Akraba falan hikaye kimse kusura bakmasın gelip gitmesin telle arasın herkes birbirini.Geçecek elbette bu kötü günler.