Deniz Nickli Üyeden Alıntı
Sıkıldim ,bazi konularda yazdiklarim gitmiyor .A kisisimi olayim b kisisimi olayim , care bulmak icin . ama ben denizim.
Sen ne A ol ne B ol sen deniz olmaya devam et. Sana gelecek olan kişiler A veya B olsun tercihi onlara bırak.