BuRHaN Nickli Üyeden Alıntı
@Papatya çok geçmiş olsun. Bende kayseriyedeyim şuan erkilette her ev karantinada hemen hemen dikkat etmek lazım. Kayseri maalesef çok kötü durumda.
Teşekkür ederim. Bende erkiletteyim. Sizde dikkat edin çember iyice daraldı Allah korusun. Bir de virüs olanlar saklıyor çok hızlı yayıldı Allah korusun