...
Kırıyorum kendimi bazı geceler .
Bu gece de onlardan sadece biri ..
İçimdekileri anlatacak kimse yok ,
içimdekinin bunu anlayacak hâli hiç yok ...
Gözlerin odamın içerisinde koşuşturuyor ,
çarparak aklıma
ve dökerek kalbimi , hayal kırıklığımın avucuna ..
Kulağımda çınlayan sesini susturmak için konuştum kendimle .
Ama ben bile dinletemedim kendi dediğimi , kendime ..
'' İlle de adın '' dedi kalbim ,
'' Bir başkasını deneyebiliriz '' dedi dudağım ,
'' Yeter '' dedi aklım ,
'' Yetmedi mi bunca şey ? '' dedi bana göz kırparak ,
sancılarım ...
Kınıyorum kendimi bazı geceler .
Bu gece o kınamaların en sadesi ..
'' Sadece Sen '' dediğin günlerin ,
- Nasılsın ? dememek için çuvala girdiği dönem bu !
Yokluğunun bile haberi yok , odamdaki varlığından
ve duvara kurduğum darağacında
resmini gözlerimin içine sallandırdığımdan ..
Bazı geceler demeyelim ,
çoğu gece ,
hadi bırakalım mütavaziliği
her gece
andım seni ..
Bu arada ,
bir an bile düşündüysen beni ,
helal ettim gitti , içimdeki yerini ...

Olcay Derecik