Bakan EBA nın çökmesi için; bu çok sağlıklı bir gelişme dedi. Bu sayede noksanlarımızı göreceğiz dedi. Vallahi dedi Yahu MEB den bahsediyoruz, deneme yanılma metodu ile yönelitecek bir kurum mu MEB? Geleceğimiz o kurum bizim. Eğitimden bahsediyoruz pardon ama. İşte ülkeyi bunlar yönetiyor, bunları kim atıyor cb seçiyor. Bunların ne halkla ilgileri ne eğitimle ilgili bilgileri var, varsa da bunu para için kullanıyorlar. Ülkenin en büyük özel okullarından birinin sahibi bu bakan. İlişkisi bu kadar, para kazanmak üzerine. -- Seçtiklerimizde ve seçtiklerimizin seçtiklerinde devlet adamı kimlikleri olabilse keşke.