Babaannem derdi ki:
“Kaybettiğin insanlar için üzülme kızım…
Ya dostluğunla yetinmemiştir;
ya anlamamış, dinlememiştir…
Ya ona verdiğin değeri suistimal etmiştir;
ya seni de kendi gibi fitne fücur bilmiştir…
Ya birinin lafıyla dolduruşa gelmiştir;
ya sırlarını muhabbetine meze etmiştir…
Sen sadece kazandıklarının kıymetini bil
ve doğru yolunu eğip bükme.."