Fark ettim de, enabiz sağlık sisteminde gördüğüm kadarıyla; hastaneye gittiğimizde bizim için yapılan işlemlere fazla fazla şeyler ekliyorlar. Doktor benim için 10 tane eldiven kullanmadı ki. Kolunu oynattıkça eldiven değişti sanırım
Eldiveni bile yazmışlar benim detaylarda önceden görmezdim öyle bir şey.
Sağlık sisteminde gerçekten düzeltilmesi gereken ciddi sorunlar var.