Fark ettim de, enabiz sağlık sisteminde gördüğüm kadarıyla; hastaneye gittiğimizde bizim için yapılan işlemlere fazla fazla şeyler ekliyorlar. Doktor benim için 10 tane eldiven kullanmadı ki. Kolunu oynattıkça eldiven değişti sanırım

Eldiveni bile yazmışlar benim detaylarda önceden görmezdim öyle bir şey.
Sağlık sisteminde gerçekten düzeltilmesi gereken ciddi sorunlar var.
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.