Eylül Açık Profil bilgileri Eylül nickli üyeye özel mesaj gönderin Eylül nickli üyeye ait bütün mesajları arattır Albay Üyelik tarihi: 12 November 2018 Mesajlar: 2.306 Konular: 3 Cinsiyet:Bayan Seslenenler: 182 Mesaj(lar) Etiketleyenler: 24 Konu(lar) Alınan Beğeni: 0 Verilen Beğeni: 0 İlişki Durumu: Yok Burç: Koc Takım: Galatasaray Rep Gücü: 23 Cevap: LâL Gibi Sessiz 30 September 2020 # 11 Bazen çok şey istemez insan Hani biri beni çok sevsin, benim için yataklara düşsün, ölsün falan değil. Hatta durmaksızın ‘seni seviyorum’ demesine de gerek yok… Bazen ihtiyacın olan tek şey telefonun alarmıyla uyanmamak. Mesela ‘çay koydum, hadi uyan sesiyle gözlerini aralamaktan daha güzel bir uyanış olabilir mi? Ya da gece üzerin açıldığında omuzlarına kadar battaniye örten birinin ‘seni seviyorum’ demesine gerek var mı? Bazı davranışlar ‘seni seviyorum’ diye fısıldamak değil, tüm dünyaya bunu haykırmak gibidir… Bazen işte böyle oluyor… İnsan sevildiğini işitmeye değil, sevildiğini hissetmeye ihtiyaç duyuyor...! Cevap Yaz