Konu
:
...:::(¯`·. SessizGemi .·´¯):::...
Tekil Mesaj gösterimi
Jön TüRk
Açık Profil bilgileri
Jön TüRk nickli üyeye özel mesaj gönderin
Jön TüRk´nin Web Sitesini ziyaret edin
Jön TüRk nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Üyelik tarihi:
27 January 2020
Nereden:
Başkent
Mesajlar:
19.731
Konular:
918
Cinsiyet:
Bay
Seslenenler:
230
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
47
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1045
Verilen Beğeni:
974
Nereden:
Başkent
İlişki Durumu:
Yok
Burç:
Boga
Takım:
Trabzonspor
Rep Gücü
:
61
Cevap: ...:::(¯`·. SessizGemi .·´¯):::...
01 October 2020
# 264
Acaba ben üzülmeyeyim diye de bir şeylerden vazgeçenler oldu mu hiç hayatta...
Yoksa bu sadece bana özel bir gerizekalılık mı?
Olaylara iyi tarafından bakmaktan boynum tutuldu.
Yüksek dozda mutluluk istiyorum...
“Vatan savunmasında gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .”
Mustafa Kemal Atatürk
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Cevap Yaz