Acaba ben üzülmeyeyim diye de bir şeylerden vazgeçenler oldu mu hiç hayatta...
Yoksa bu sadece bana özel bir gerizekalılık mı?
Olaylara iyi tarafından bakmaktan boynum tutuldu.
Yüksek dozda mutluluk istiyorum...