Unutmak istiyorum tüm bu yaşananları,
Hafızamdan silmek istiyorum..
Hiç yaşanmamış farzedelim mesela
Sigaramın dumanıyla uçup gitsin kötü anılar, kabuslar..
Neden olmasın ki..?
Hiç yazılmamış olsun bu şiir hiç okunmamış olsun içime çektiğim her acı verdiğim tek nefeste kaybolsun mesela..
Neden olmasın ki..?
Hayallerim kırılmasın mesela..
Dokunmasın hiç kimse onlara..
Tanıdığım her insan aynı kalsın mesela.. Değişmesin hiç kimse..
Neden olmasın ki..?
Çayım hiç soğumasın mesela..
içtiğim her yudum hayatıma yeni nir umut eklesin..
Kararmasın mesela geceler bulutlar hiç kaybolmasın..
Neden olmasın ki..?
Gözlerimi kapadığımda başka bir yerde olayım mesela..
açtığımdada tüm güzellikler benimle olsun..
Sevenler hiç ayrılmasın mesela..Aşklar hep ölümsüz kalsın..
Neden olmasın ki..?

NEDEN OLMASIN Ki...?