Cumhuriyet Bayramı tatilleri çocukken güzeldi ve keyifliydi. Okulda yada statta kutlama yapardık. Tören bittiğinde de eve gitmez bayramın keyfini çıkarırdık.
Şimdi ise ya iş yerinde mesai yapıyorsun yada işe gitmesen bile mesai evde devam ediyor.
Gerçi Cumhuriyet Bayramı etkinliklerini de öldürdüler ya. Bizim çocukluğumuzda güzeldi.
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.