Breaking Bad neden bukadar abartılmış anlamadım.4 sezon izledim efsane olacak bir taraf göremedim.
Yine walking deade döndüm içim dışım zombi oldu.
- “Vatan savunmasında gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .”
Mustafa Kemal Atatürk
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.