İnternette bugün ödeneceği yazıyor. Muhtemelen muhasebe bildirmeyi unuttu haftaya ödenecek diyor. Bakan niye bugün için ödenecek diye açıklama yapsın ki. Ya muhasebenin tembelliği yada işkurun. :/