Patronun kızı şirkette bizimle çalışıyor ve demin pozitif çıktığını öğrendi gitti. Dün test yaptırmış bize söylemiyor. Semptom yoktu galiba diyorum diyor ki iki gündür tat alamıyordum test yaptırdım ondan. Arkadaş tat alamıyorsan ne diye geliyorsun ofisede bizi riske atıyorsun. Sanki iş yapıyor burada.