Konu
:
Abd başkanlık seçimleri
Tekil Mesaj gösterimi
rainbow6
Açık Profil bilgileri
rainbow6 nickli üyeye özel mesaj gönderin
rainbow6 nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Binbaşı
Üyelik tarihi:
19 August 2019
Nereden:
Andromeda
Mesajlar:
3.061
Konular:
663
Cinsiyet:
Bay
Seslenenler:
188
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
63
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1273
Verilen Beğeni:
867
Nereden:
Andromeda
İlişki Durumu:
Yok
Burç:
Boga
Takım:
Fenerbahce
Rep Gücü
:
49
Cevap: Abd başkanlık seçimleri
09 November 2020
# 4
Genel olarak bakınca inanılmaz saçma bir sistem. Zira 3-4 milyon fazla oy alan bir aday, seçilemeyebilir. Ki, defalarca oldu.
Bir eyalette 1 oyla kazansanız bile, komple ne kadar delege varsa alıyorsunuz.
Gerçi Amerika bu, vardır bir bildiği
. 1700/1800'lerden beri aynı sistem var. Ki, eyalet sistemi olduğu içinde, kendi içinde tutarlı yanları yok değil hani
.
"
Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya.
"
charles bukowski
Cevap Yaz