Markete gittim gelirken yanımda gayet de eli yüzü düzgün bi genç kapımızın önündeki çöpe geldi. Kağıt koplayıcısı. Öylesine güzel gençlerin istemediği yerlerde olması acı. Kim bilir ne hayalleri vardı. Üzüldüm bunun için. Zaten şimdi her şeyin ateş pahası olduğunuzu yazmama gerek yok buraya kafa dağıtmaya giriyoruz ama üzüldüm. Allah herkesin kalbinin güzelligini görüp ona göre nasibini versin. İnşallah ya.