Farkedmez Nickli Üyeden Alıntı
Tamamdır ben açıp sana bilgi veriyorum

İlginiz için öncelikle müteşekkirim.

Şimdi sıradaki konuya gelelim dilerseniz, korkmayın zor bişey değil.
Forum genelinde rep vermeyi ve rep verirken de sempatik ya da isyan türü mesajlar vermeyi sevenlerdenim.
Ama diyelim ki örnek veriyorum. Size rep verdim, mesajımı ilettim.
Başka bir konu içinde, size rep vermemi engelleyen bir sistem mevcut forumda.
Bunu düzenleyemez miyiz? Yani size rep vermem için başka birine rep verme zorunluluğu niçin getiriyor bana?
Beni zor durumda bırakıyor sistem