iPhone 12 pro max'i Avrupa veya Amerika da kasiyer olarak çalışan ve asgari ücret alan 18 yaşındaki bir velet, 1 ay da alacak ve üzerine PS 4 alacak parası bile kalacak .

Ülkemizde ise müdür olarak çalışan birisi bile en az 4 aylık parası ile alabilecek bu telefonu. PS 4'ün ise anca resmine bakar .

Yazık cidden. Bırak teknoloji çağını, uzay çağındayız ama teknolojiye erişemiyoruz