Dün gece sma'lı bir cocuğun fotoğrafına baktım uzun uzun. Nasıl da güzel. Empati kuramam elbet fakat başımıza gelmesin diye dualar ettim. Vefat etmiş o minik bebek. O kadar üzüldüm ki. Allah'ım yardımcıları olsun. Nasıl izin çıkmıyor anlamıyorum. Verilse bakanlıkça şu izin. O kadar iyi olacak ki. Ama ama işte. Ülkemiz! Neyse...
Ne desem boş olacak.