Bir ay nasıl olur da,
Bu kadar güzel anlatır;
Yalnızlığı,
Geceyi,
Karanlığı...

Bir ay nasıl olur da,
Bu kadar ihtişamlı durur,
Gecenin içinde,
Gündüze hasret...

Bir ay nasıl olur da,
Bu kadar soğuk olur,
Üşütür;
Hem elleri,
Hem de kalpleri...

Bir ay nasıl olur da,
Bu kadar yakışır siyaha,
Gidişi bile iz bırakır,
Karanlığın içinden,
Sessiz sedasız,
Yalnız!

Z.H. 21.12.2017