Toplu taşıma kullanmayı çok zorunlu değilsem sevmiyorum. Şahsi araç candır. Hele şu salgın döneminde aklı olan toplu taşıma kullanmaz diyeceğim ancak çalışanlar için gidiş gelişlerde mecburiyet derecesinde. Salgının yayıldığı birincil yer de oralar.

Şu koronavirüs bi' bitse de biz normal şartlarda yorumlasak tercihimizi keşke.