Ocak ayındayız ama hava çok sıcak. Kasımda havalar daha soğuktu. Ocak ayında hava sonbahar gibi.
Normal şartlarda (-) dereceleri görmemiz lazımdı hava 16 derece.
Tamam çok soğuğu sevmesem de kışı seviyorum gel artık :/