Şu birlikte olduğumuz yıllarda bir an bile azalmadı sevgim aksine sürekli katlandı
Benim yoluna kendimi adadığım kurban olduğum sevdiğim yanımdan ayrılma nolur
SENİ SEVİYORUM
Han Nickli Üyeden Alıntı


@Luiku
Adını koyamadım değil adından başkasına dilimin dönmediğisin..
Sevdasına Yandığım kimi zaman övündüğüm, kimi zaman avunduğumsun..
Hiç unutmadığım unutmayacağım, hep yüreğimde taşıdığım sevdasın sen..
Beni tamamlayan ama Tanımlayamadığım herşeysin SEN..
Özlem gibi, kara sevda gibi dua gibi ibadet gibi..!
Adını bile yazarken, titriyor ellerim düşünsene sana dokunurken hissettiklerimi..
Sesini duyduğum anda, bile kendimi unutuyorum
Düşünsene nefesini içime çektiğimde neler hissettiğimi.
Yada sen düşünme güzel gözlüm ben söyliyeyim hissettiklerimi
Alev alev yanan ateş gibi sönmeden için için yanan köz gibi
Yada başı dumanlı dağ gibiyim seni severken
Çünkü SENİ, kendimden bile kıskanarak Seviyorum..
Islak bir hayal olursun bazen,
Gözlerimden yanaklarıma sızarsın..
Silmeye bile kıyamadığım...!
Herşeyimsin SEN KADINIM.