ares29 Nickli Üyeden Alıntı
Geçmiş olsun baskan
Azonce arkadaşa diyordum anormal bir sıcak var havada depremmi olacak acaba diyordum

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam evet benim de dün dikkatimi çekti.Hava sıcaklıkları Ankara'da bu mevsimde hiç görmediğimiz derecelere çıktı ve çıkmaya devam ediyor.Yarından sonra 17-18 derece gündüz sıcaklıkları.Ayazıyla meşhur Ankara'da bu durumun demek ki sebebi buymuş.

4.7 şiddetinde oldu Allah korudu.