Kardelen Nickli Üyeden Alıntı
Bir daha gelmem
Sen gelmezsen bende yazamam dimi[emoji1]
Sen gel yinede gel gel[emoji6]

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi