Veri güvenliği gerekçesiyle WhatsApp uygulamasından vazgeçenlerin BiP uygulamasını tercih etmeleri bana ironik geliyor. Açık kaynağın dayanılmaz özgürlüğünü duyumsamak isteyenlere şiddetle Signal tavsiyemdir.