Ortak bi şarkımız vardı seninle
NEFESİN NEFESİME
şimdi ne nefesine karışıyor nefesime
ne de kulağıma geliyor sesin
ama ben ne zaman bu şarkıyı duysam
bi anda bi yerlerde bi kere daha kesiliyor nefesim
zaten seni bana hatırlatan her şey benim ölüm sebebim oldu ulan
keşke gitmeseydin demicem
çünkü sen bende kalmak istediğin kadar benimdin
ve yüreğinin beni istediği kadar beni sevebilirdin
birinin hayatında olmanın en önemli kuralı nedir bilirmisin sevgilim
sevdiğin kişi yanından önce aklında olmalıdır
yani aklında ben olmadıktan sonra
yanında olmam hiçbişey ifade etmez
Bu yüzden keşke gitmeseydin demicem
İYİKİ GİTTİN
İYİKİ BİTTİN
O KADAR.