Bu kadar saçma bir yer görmedim..

İçerik yok, düzen yok, belirli bir standardı yok.

Onu geçtim youtube sayesinde bir yerlere gelip "adam olanlar" acunun üç kuruşuyla onu bir yerlere getirenleri sattı bu kabul edilemez bir şey acun kendine yakışanı yaptı böyle de devam eder..

Netflix'e devam..