Bu olay ile ilgili de bir çok iddia var. 10 Şubat sürprizinin 13 kişinin kurtarılması olduğu söyleniyor ama olay sarpa sarınca rafa kaldırmışlar.

En kötüsü de, 13 şehit vermişiz ve Hulusi çıkıp "başarılı operasyon" diyor. Laf desen anında terörist olacaksın.

Dahası dünden beri yandaşlar, ak troller hatta iletişim başkanlığı, ortamı gerecek şeylerden kaçınmak yerine, muhalefeti/muhalifleri terörle bir tutan, korkunç ifadeler sarf etmeye başladı. Ha, muhalefette de bu olay üzerinden siyaset yapıyor, o da ayrı bir konu. Ama iktidarın amacı, jon türk veya benim gibilerinin sorgulamaması için olsa gerek. Şimdi sosyal medyada bu söylemlerin 2 katını bağıra bağıra sıkıyorsa söyle, yiyorsa sorgula .

Hatta dün "boğaziçili öğrenciler Uludağ'da 13 şehide rağmen eğlendi" diye mide bulandırıcı haberler bile yapıldı.

Daha önce de İdlib'de 33 askerimiz şehit olmuştu. Maalesef o olay da unutuldu.