evet gibi .

iş varken, hafta sonları çalıştığım için net cevabın yok. şimdi iş yok pandemi var ahaha. (gerçi iş var da pandemi var. allemm, bu nasıl bir kısır döngü .)

hiç yurt dışına çıktın mı ??.