AKP yine bildiğimiz gibi .

Devletimin yanındayım, erdoğanın yanındayız diye algı kasıyorlar.
Dış güçler, ekonomik saldırı var diye kafa ütülüyorlar.

Sıktılar artık. Hep diyorum, AKP olduğu sürece bu ülkede hiç bir şey iyiye gitmez.

En son bir kaç ülke, RTE ve avaneleri varken, ülkeye yatırım yapmayız demiş. Haksız mı adamlar. Kimse kusura bakmasın, sonuna kadar haklılar.

Bu arada Cuma günü 680 tl olan çeyrek altın, şimdi 730 tl olmuş.

Üstelik altının ons fiyatı epey düşük bu aralar. O da yükselirse, görün şenliği.

++

Borsa da fena dökülmüş. Yüzde 10 düşmüş. Dün dediğim gibi; 2001 krizi yaşamıştık ya, bugün yaşanan o günün 10 kat daha beteri. Ama neyse ki yol yaptılar!! .